Landmark Arnhem, kantoorruimten te huur

  • Landmark Arnhem serviceteam waar uiteenlopende facilitaire diensten afgenomen kunnen worden zoals ICT, de telefooncentrale, beveiliging, onderhoud, schoonmaak, planten en groenvoorziening, horeca, vergaderfaciliteiten en eventmanagement;
  • All-day bar in de lobby van de Piazza als gezellige ontmoetingsplek. Bezoekers worden hier vriendelijk ontvangen bij de “barceptie” voor een kop koffie uit handen van de barista, een healthy smoothie, een saladebowl of een wrap. Geopend op werkdagen van 08:-17:00 uur (op vrijdag tot 15:00 uur);
  • Restaurant op de tweede verdieping voor pauze te houden met collega’s of samen te komen met collega’s of klanten geopend op werkdagen van 11:00 – 14:30 uur;
  • Banqeting in één van de 22 de vergader- en presentatieruimten voor bijeenkomsten en evenementen. Het dagprogramma kan aangevuld worden met uitgebreide banqueting opties zoals koffie of thee, lunch of een afsluitende borrel. 

Duurzame faciliteiten

  • Energielabel A++
  • Bouwdelen C1, C2 en D hebben een BREAAM-certificering en zijn WELL Ready. WELL ready betekent dat het gebouw nog een WELL-certificering heeft, maar dat is afhankelijk van het inbouwpakket van Huurder en conform de WELL Feature lijst een certificering aangevraagd kan worden zonder dat er extra aanpassingen op gebouw niveau benodigd zijn;
  • Een onderzoek naar de haalbaarheid van plaatsing zonnepanelen op de daken en/of solarcarports is gestart. Naar verwachting zijn de resultaten van dit onderzoek in Q3 2024 bekend.

Beschikbare kantoorruimten te huur

  • Bouwdeel D (toren): 1e verdieping en de 8e t/m 15e verdieping;
  • Bouwdeel C: 1e verdieping gedeeltelijk, 3e verdieping gedeeltelijk

Landmark Arnhem, kantoorruimten te huur

Video

Huurders Landmark Arnhem, kantoorruimten te huur

Bekijk ook de andere Kantoorpanden

Website realisatie: Pixel Creation